Búho está confuso: ¿qué significa mañana? A él como ave nocturna le cuesta explicar cuándo empieza mañana. ¿Mañana empieza a media noche, a cierta hora de la mañana o cuando uno se despierta? Erizo y Liebre intentan explicárselo, aunque ellos tampoco saben qué sucederá mañana. Los animales deciden ...
Ancho:
200
cm
Largo:
230
cm
Peso:
250 gr
Esgotat
13,00 €
Descripció
ISBN / EAN :978-84-17383-37-4
Encuadernació :TAPA DURA
Data d'edició :01/02/2019
Any d'edició :2019
Idioma :CASTELLÀ
Autors :KIRÁLY, RÉKA
Traductores :GUTIÉRREZ RUIZ, LUISA
Ilustradores :KIRÁLY, RÉKA
Número de pàgines :32
Col·lecció :TAKATUKA ÁLBUMES
Búho está confuso: ¿qué significa mañana? A él como ave nocturna le cuesta explicar cuándo empieza mañana. ¿Mañana empieza a media noche, a cierta hora de la mañana o cuando uno se despierta? Erizo y Liebre intentan explicárselo, aunque ellos tampoco saben qué sucederá mañana. Los animales deciden pasar la noche en vela y esperar la llegada de mañana. Al amanecer, algo grande y azul se aproxima por el bosque... Una pequeña gran historia sobre cómo hoy se convierte en mañana, y sobre cómo el tiempo va avanzando paso a paso.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.