• QUE DIVERTIDO ES COMER FRUTA

    BARAHONA, MARÍA TERESA CUENTO DE LUZ Ref. 9788416078288 Altres llibres del mateix autor
    "¡Que divertido es comer fruta!" es una historia repleta de bellos colores en la que padres y educadores encontraron el mejor camino para conseguir que los niños disfruten con este alimento tan lleno de poesía y vitalidad.
    Ancho: 210 cm Largo: 260 cm Peso: 400 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    14,90 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-16078-28-8
    • Encuadernació : TAPA DURA
    • Data d'edició : 01/09/2014
    • Any d'edició : 2014
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : BARAHONA, MARÍA TERESA
    • Ilustradores : PIJPERS, EDITH
    • Número de pàgines : 24
    "¡Que divertido es comer fruta!" es una historia repleta de bellos colores en la que padres y educadores encontraron el mejor camino para conseguir que los niños disfruten con este alimento tan lleno de poesía y vitalidad.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.