L'Abella té una ala embolicada amb un fil i no pot volar, la Marieta ha perdut un dels seus piquets mentre els estenia, l'Aranya té molta seda que filar i en Centpeus necessita cent sabates per a poder sortir a caminar... Tots ells li demanen ajuda al Grill, però ell no creu que aquestes coses sigui...
Ancho:
250
cm
Largo:
250
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
L'Abella té una ala embolicada amb un fil i no pot volar, la Marieta ha perdut un dels seus piquets mentre els estenia, l'Aranya té molta seda que filar i en Centpeus necessita cent sabates per a poder sortir a caminar... Tots ells li demanen ajuda al Grill, però ell no creu que aquestes coses siguin importants. Què ocorrerà quan a ell se li trenquin les cordes del violí? L'ajudaran els seus amics?
Un llibre que ens ensenya el valor de l'empatia, de la popular autora i psicòloga Susanna Isern, autora de El emocionómetro deI inspector Drilo i de Daniela pirata.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.