• CAVALL MAGIC DE HAN GAN, EL

    CHEN, JIANG HONG CORIMBO Ref. 9788484701743 Altres llibres del mateix autor
    Cuando era pequeño, Han Gan adoraba dibujar. Sobre todo dibujar caballos, y siempre pretendía que parecieran lo más reales posible. Al crecer, Han Gan devino un extraordinario pintor, tanto que el emperador llegó a conocer su talento. A partir de 7 años
    Ancho: 3200 cm Largo: 2600 cm Peso: 250 gr
    Disponible sota comanda (de 3 a 7 dies)
    15,00 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-8470-174-3
    • Encuadernació : TAPA DURA
    • Data d'edició : 01/11/2004
    • Any d'edició : 2004
    • Idioma : CATALÀ
    • Autors : CHEN, JIANG HONG
    • Número de pàgines : 40
    Cuando era pequeño, Han Gan adoraba dibujar. Sobre todo dibujar caballos, y siempre pretendía que parecieran lo más reales posible. Al crecer, Han Gan devino un extraordinario pintor, tanto que el emperador llegó a conocer su talento. A partir de 7 años

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.