L’objectiu global d’aquest llibre és mostrar que existeix quelcom intangible, però més real i efectiu per a la vida humana que molts elements materials o tangibles, un món de valors que troba la seva aclimatació plena en l’espai col·lectiu conegut avui amb el nom de ciutat. El que cal és que cada ci...
Ancho:
230
cm
Largo:
150
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
L’objectiu global d’aquest llibre és mostrar que existeix quelcom intangible, però més real i efectiu per a la vida humana que molts elements materials o tangibles, un món de valors que troba la seva aclimatació plena en l’espai col·lectiu conegut avui amb el nom de ciutat. El que cal és que cada ciutat, que moltes ciutats prenguin consciència de la vàlua múltiple que els pot aportar el cultiu dels valors eticopolítics que els escauen. Cal que es convencin que només poden ser valuoses –és a dir, molt apreciades com a ciutats de debò– si creen, mantenen i promouen els valors que les justifiquen com a tals.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.