Los vestigios más relevantes de la antigua Roma se encuentran repartidos por museos de todo el mundo. En este libro se identifican 200 de los más destacados y los describe de forma precisa y rigurosa, de un modo que demuestra como cada uno de ellos es un objeto clave por derecho propio, una creació...
Ancho:
140
cm
Largo:
183
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Los vestigios más relevantes de la antigua Roma se encuentran repartidos por museos de todo el mundo. En este libro se identifican 200 de los más destacados y los describe de forma precisa y rigurosa, de un modo que demuestra como cada uno de ellos es un objeto clave por derecho propio, una creación que conmemora un evento significativo o que anuncia el principio de una nueva era de creatividad o política. Desde monedas del siglo V a.C. hasta cerámica de la época de la caída del imperio romano occidental en el año 476 d.C., cada objeto revela una visión de la influyente civilización de la Antigua Roma.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.