• IMITAZIONE E VERITA

    RUSKIN, JOHN CASIMIRO Ref. 9788416868636 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Ogni volta che qualcosa somiglia a ciò che non è, essendo la somiglianza così grande da arrivare quasi a ingannare, sentiamo una sorta di piacevole sorpresa, una gradevole eccitazione della mente.
    Ancho: 120 cm Largo: 170 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    8,00 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-16868-63-6
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/05/2019
    • Any d'edició : 2019
    • Idioma : ITALIÀ
    • Autors : RUSKIN, JOHN
    • Traductores : BUFFI, ROBERTA
    • Número de pàgines : 80
    • Col·lecció : CASIMIRO EN ITALIANO
    Ogni volta che qualcosa somiglia a ciò che non è, essendo la somiglianza così grande da arrivare quasi a ingannare, sentiamo una sorta di piacevole sorpresa, una gradevole eccitazione della mente.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.