Wabi-sabi: nuevas consideraciones ahonda en el vocabulario y los esquemas conceptuales que presentara hace más de veinte años y arroja más luz sobre el carácter del concepto central de su obra, así como sobre las circunstancias en las que se unieron las palabras japonesas wabi y sabi, lo cual ha fav...
Dimensions:
210 x 140 x 10 cm
Peso:
250 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Wabi-sabi: nuevas consideraciones ahonda en el vocabulario y los esquemas conceptuales que presentara hace más de veinte años y arroja más luz sobre el carácter del concepto central de su obra, así como sobre las circunstancias en las que se unieron las palabras japonesas wabi y sabi, lo cual ha favorecido numerosos malentendidos acerca del verdadero lugar del wabi-sabi en la historia japonesa. La obra, además de observar cómo se creó exactamente, explora el lugar del wabi-sabi en el mundo contemporáneo, invitando al lector a reflexionar sobre la materialidad (y su naturaleza) dirigida hacia el futuro.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.