¿Por qué lo estamos haciendo tan mal? ¿Por qué tienen en apariencia una vigencia cada vez mayor los valores proambientales, mientras que sin duda siguen prevaleciendo las conductas antiecológicas? ¿Por qué tanto alboroto mediático y tan poca acción efectiva? ¿Por qué no hacemos lo que sabemos que de...
¿Por qué lo estamos haciendo tan mal? ¿Por qué tienen en apariencia una vigencia cada vez mayor los valores proambientales, mientras que sin duda siguen prevaleciendo las conductas antiecológicas? ¿Por qué tanto alboroto mediático y tan poca acción efectiva? ¿Por qué no hacemos lo que sabemos que deberíamos hacer para atajar la crisis ecológico-social? Buena parte de las reflexiones que se despliegan en las páginas que siguen tratan de responder a estas cuestiones. Ojalá que puedan ayudarnos.
Jorge Riechmann (Madrid, 1962) es poeta, traductor literario, ensayista y profesor titular de filosofía moral en la Universidad de Barcelona. Es vicepresidente de la asociación Científicos por el Medio Ambiente (CiMA) e investiga sobre cuestiones socioecológicas en ISTAS/ CCOO (Instituto Sindical de Trabajo, Ambiente y Salud).
Autores: Federico Aguilera Klink, Fernando Arribas Herguedas, Ernest Garcia, Manuel Garí, Francisco Heras Hernández, Bernardo Hernández, Concha Piñeiro, Jorge Riechmann, Ernesto Suárez
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.