• ECONOMIA MUNDIAL DE LOS 90, LA

    TENDENCIAS Y DESAFIOS

    VARIOS AUTORES ICARIA EDITORIAL Ref. 9788474262162 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    En este libro se analizan en primer lugar las grandes tendencias globales y las fuerzas que se han considerado como motrices de los cambios que se ciernen sobre nuestro mundo. Como segundo bloque se trata el orden financiero, el comercial, las cuestiones ecológicas y la cooperación internacional. Po...
    Ancho: 140 cm Largo: 210 cm Peso: 598 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    24,50 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-7426-216-2
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/08/1994
    • Any d'edició : 1994
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : VARIOS AUTORES
    • Número de pàgines : 512
    • Col·lecció : ECONOMÍA CRÍTICA
    • NumeroColeccion : 8
    En este libro se analizan en primer lugar las grandes tendencias globales y las fuerzas que se han considerado como motrices de los cambios que se ciernen sobre nuestro mundo. Como segundo bloque se trata el orden financiero, el comercial, las cuestiones ecológicas y la cooperación internacional. Por último y como tercer bloque se aborda el estudio de las diferentes áreas económicas mundiales.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.