• REVOLUCION CONGELADA

    ENSAYO SOBRE EL JACOBINISMO

    FEHER, FERENC SIGLO XXI DE ESPAÑA Ref. 9788432306860 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    La Revolución francesa es el acontecimiento inaugural de toda una tradición de pensamiento: a semejanza suya se imagina la futura revolución proletaria, sobre ella se construye el concepto de revolución burguesa. La historiografía se ha debatido por doscientos años con las imágenes que el marxismo a...
    Ancho: 135 cm Largo: 210 cm Peso: 228 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    12,50 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-323-0686-0
    • Encuadernació : DESCONEGUT
    • Data d'edició : 17/08/2017
    • Any d'edició : 0
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : FEHER, FERENC
    • Traductores : GARCÍA ALDONATE, MARIO
    • Ilustradores : ARJONA, PEDRO
    • Número de pàgines : 205
    • Col·lecció : VARIOS SIGLO XXI
    La Revolución francesa es el acontecimiento inaugural de toda una tradición de pensamiento: a semejanza suya se imagina la futura revolución proletaria, sobre ella se construye el concepto de revolución burguesa. La historiografía se ha debatido por doscientos años con las imágenes que el marxismo asocia a la Gran Revolución. Las escuelas revisionistas, en el mundo anglosajón o en la misma Francia, han tratado durante las dos últimas décadas de buscar la verdad del significado histórico de aquel hecho, sin duda fundacional de la modernidad. Ferenc Fehér, ya conocido por el público español, sobre todo por sus ensayos de filosofía política en colaboración con Agnes Heller, es un autor representativo del posmarxismo del Este, de la evolución de un pensamiento que solemos identificar con la Escuela de Budapest. Su análisis sobre el jacobinismo se mueve por una parte en el terreno de los hechos, mostrando cómo éstos no encajan en los clichés de la tradición marxista, y por otra parte elaborando claves para la reinterpretación del jacobinismo, claves que inevitablemente están marcadas por la posterior experiencia bolchevique y por temas weberianos o procedentes de Hannah Arendt. El resultado permite una visión más materialista (menos mítica) del proceso histórico que arranca de 1789. Ferenc Fehér es en la actualidad profesor de la New School for Social Research de Nueva York. En España se han publicado sus libros (en colaboración con Agnes Heller) Anatomía de la izquierda occidental y Sobre el pacifismo.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.