• CRISIS DE LA CLASE MEDIA Y POSFORDISMO

    BOLOGNA, SERGIO AKAL Ref. 9788446024743 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    El libro realiza un análisis en profundidad de los nuevos modelos laborales existentes en el seno de las sociedades capitalistas tras la crisis del denominado modelo posfordista en economía. Fundamentalmente, se centra en la tipología del trabajador autónomo y ahonda en las contradicciones que la co...
    Ancho: 170 cm Largo: 240 cm Peso: 394 gr
    Disponible sota comanda (de 3 a 7 dies)
    25,50 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-460-2474-3
    • Encuadernació : DESCONEGUT
    • Data d'edició : 01/10/2006
    • Any d'edició : 2006
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : BOLOGNA, SERGIO
    • Número de pàgines : 224
    • Col·lecció : CUESTIONES DE ANTAGONISMO
    • NumeroColeccion : 42
    El libro realiza un análisis en profundidad de los nuevos modelos laborales existentes en el seno de las sociedades capitalistas tras la crisis del denominado modelo posfordista en economía. Fundamentalmente, se centra en la tipología del trabajador autónomo y ahonda en las contradicciones que la configuran, simbolizando, por una parte, la consecución de un modo de trabajar más libre y creativo, heredero de los postulados sesentaiochistas, y, por otro, el confinamiento a un estatus como trabajador peligrosamente desprotegido jurídicamente, cuyo mantenimiento sería esencial para la perpetuación de los actuales modos de explotación económica.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.