• CATALUNYA, A LA INDEPENDÈNCIA PER LA BUTXACA

    DURÁN-PICH, ALFONS ANGLE EDITORIAL Ref. 9788415307204 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    SEGONA EDICIÓEl llibre que demostra l'absoluta viabilitat econòmica d'una Catalunya independentCada vegada el llistat de raons a favor de la independència és més llarg, i per fi sembla que tothom coincideixen haver trobat el motiu definitiu. És la raó més democràtica i més poderosa de totes, perquè ...
    Ancho: 140 cm Largo: 230 cm Peso: 250 gr
    Disponible sota comanda (de 3 a 7 dies)
    16,90 € 16,06 € 5%
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-15307-20-4
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/09/2012
    • Any d'edició : 2012
    • Idioma : CATALÀ
    • Autors : DURÁN-PICH, ALFONS
    • Número de pàgines : 168
    • Col·lecció : EL FIL D'ARIADNA
    • NumeroColeccion : 53
    SEGONA EDICIÓ


    El llibre que demostra l'absoluta viabilitat econòmica d'una Catalunya independent


    Cada vegada el llistat de raons a favor de la independència és més llarg, i per fi sembla que tothom coincideixen haver trobat el motiu definitiu. És la raó més democràtica i més poderosa de totes, perquè afecta a vells i a joves, a rendes altes i baixes, a empresaris i a treballadors, a tothom qui visqui a Catalunya sigui de l'origen que sigui. Estem parlant d'arribar a la independència de Catalunya per la butxaca.

    Amb vocació i experiència en gestió i docència, Alfons Durán-Pich construeix un discurs directe, clar, il·luminat quan és necessari per xifres, citacions i articles. Els números de l'espoli fiscal, quines són les inversions que s'han fet a Catalunya o per què i com és viable l'Estat català són les parades que anem fent durant el trajecte, el final del qual se'ns va imposant pàgina a pàgina sense concessions: Espanya és el passat.

    «Durán-Pich es troba com un peix a l'aigua en la complexitat de les xifres i fa l'esforç de fer-les entenedores i llegibles per a qualsevol que no sigui un expert. Aquest és, probablement, el gran mèrit d'aquest estudi: l'atípica claredat expositiva d'uns temes que habitualment són àrids i complexos.» (del pròleg de Quim Torra)



    Alfons Durán-Pich

    Web de l'autor

    Mànager professional que ha ocupat la màxima posició executiva en nombroses empreses industrials, comercials i de serveis. Va estudiar Sociologia, Psicologia i Administració d'Empreses a les universitats de Deusto, Barcelona i Stanford. És Màster en Societat de la Informació i el Coneixementper la UOC (cursos de doctorat).

    Durant catorze anys va ser professor de Màrqueting a Esade. És membre de l'Academy of Management, de l'American Marketing Association, de South Place Ethical Society i del Cercle d'Economia de Barcelona, entre altres associacions.

    Analista econòmic en diferents mitjans d'informació i autor dels llibres Psicología de la Publicidad y de la Venta, Cien consejos para ejecutivos ambiciosos y quince flores para sus amantes, Ajuste de cuentas, Consejos y acotaciones para sobrevivir en el siglo XXI, Management. Cuadernos de campo, La empresa: un striptease, Pequeño diccionario crítico para radicales impenitentes i El canon del Management.


Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.