«La fábula del bazar» analiza las pautas e imágenes que la sociedad europea ha desarrollado a partir del consumo de masas y la lógica dela integración social y la reproducción de las desigualdades. Marinas estudia la creación y composición de la fábula en autoras como W. Benjamin, Simmel, Veblen, Ma...
Dimensions:
220 x 140 x 15 cm
Peso:
340 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
«La fábula del bazar» analiza las pautas e imágenes que la sociedad europea ha desarrollado a partir del consumo de masas y la lógica dela integración social y la reproducción de las desigualdades. Marinas estudia la creación y composición de la fábula en autoras como W. Benjamin, Simmel, Veblen, Mauss, etc., que son ya clásicos del pensamiento contemporáneo, pero también en otros que, como Ortega y Gasset y Ramón Gómez de la Serna, no figuran habitualmente en este tipo de trabajos. La construcción de la identidad social se perfila como la consecuencia fundamental de la «fábula» que aquí se narra.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.