Este libro presenta una síntesis de los principales debates epistemológicos, teóricos y metodológicos que atraviesan una disciplina joven y en pleno auge. Hace hincapié en el diseño de investigación, en particular en sus tres hitos (conceptualización, formulación de teorías y metodología), en vez de...
Ancho:
170
cm
Largo:
240
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Col·lecció :CUADERNOS A. TEMAS DE INNOVACIÓN SOCIAL
NumeroColeccion :46
Este libro presenta una síntesis de los principales debates epistemológicos, teóricos y metodológicos que atraviesan una disciplina joven y en pleno auge. Hace hincapié en el diseño de investigación, en particular en sus tres hitos (conceptualización, formulación de teorías y metodología), en vez de repetir el trabajo de síntesis histórico-teórica que ya hecho en varios manuales y libros de texto. Contrasta los aportes racionalistas, cognitivistas y neo-institucionalistas de análisis de políticas en función de las problemáticas que abordan estos últimos y de las explicaciones que privilegian. Luego introduce los aspectos metodológicos que implican estos enfoques, tenido cuenta de los avances recientes en métodos cualitativos y de los principales marcos analíticos en boga.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.