«Quiebrocracia» es el término que acuñó el exministro de Finanzas griego Yanis Varoufakis para caracterizar el régimen surgido tras la crisis financiera de 2008. La quiebrocracia ha puesto el rescate de los bancos quebrados por encima de cualquier otro interés. Esta peculiar forma de oligarquía ha s...
Ancho:
140
cm
Largo:
230
cm
Peso:
260 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
«Quiebrocracia» es el término que acuñó el exministro de Finanzas griego Yanis Varoufakis para caracterizar el régimen surgido tras la crisis financiera de 2008. La quiebrocracia ha puesto el rescate de los bancos quebrados por encima de cualquier otro interés. Esta peculiar forma de oligarquía ha sido posible por la desdemocratización que ha provocado la globalización neoliberal. Los trabajos incluidos en este volumen analizan esos procesos, que han conducido a una democracia en bancarrota. Lo hacen desde dos ángulos diferentes: el de la obturación de los mecanismos de participación de los ciudadanos y el de la creciente irresponsabilización de los poderes encargados de tomar las decisiones.
Trabajos a cargo de: Antonio Giménez Merino, Geminello Pretorossi, Emilio Santoro, Antonio Madrid Pérez, José Luis Gordillo. Joan Ramos Toledano.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.