Este volumen, centrado en la pluralidad de modelos de subjetividad y en el peso de lo emocional en toda construcción racional en la Ilustración europea, invita a explorar los puntos ciegos presentes en la visión hegemónica de esta época, concediendo prioridad al estudio de autores aún hoy poco conoc...
Ancho:
170
cm
Largo:
240
cm
Peso:
490 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Este volumen, centrado en la pluralidad de modelos de subjetividad y en el peso de lo emocional en toda construcción racional en la Ilustración europea, invita a explorar los puntos ciegos presentes en la visión hegemónica de esta época, concediendo prioridad al estudio de autores aún hoy poco conocidos del contexto ilustrado europeo, como Adam Ferguson, Carl Philipp Moritz, Jean Paul Richter o Ludwig Tieck, de la misma manera que renovando planteamientos algo sesgados que generalmente solemos manejar con respecto a autores más visitados como Denis Diderot, Gotthold Ephraim Lessing, Anne Robert Jacques Turgot, David Hume o Immanuel Kant.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.