Sobre el libro: Intentando ser fiel a uno de los lemas orteguianos («vivir de claridades y lo más despierto posible»), el Departamento de Estudios de Opinión Pública de la Fundación Ortega-Marañón (FOM), con la colaboración de Metroscopia, y gracias al patrocinio de Telefónica, ha elaborado el prese...
Ancho:
170
cm
Largo:
240
cm
Peso:
442 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Sobre el libro: Intentando ser fiel a uno de los lemas orteguianos («vivir de claridades y lo más despierto posible»), el Departamento de Estudios de Opinión Pública de la Fundación Ortega-Marañón (FOM), con la colaboración de Metroscopia, y gracias al patrocinio de Telefónica, ha elaborado el presente Pulso de España 2010, que aspira a ser el primero de una serie de informes periódicos sobre la realidad social española desde un planteamiento sosegado, independiente y plural. Este primer volumen consta de dos partes diferenciadas pero complementarias. En la primera, cinco destacados expertos, vinculados a la FOM, presentan un balance de situación personal referido a un determinado ámbito de nuestra actual realidad económica, social o política. La segunda parte contiene los resultados de una amplia encuesta de opinión llevada a cabo expresamente para el presente Pulso de España, agrupados alfabéticamente por bloques temáticos para facilitar su consulta.
Sobre el editor: José Juan Toharia es presidente de la empresa de estudios de opinión Metroscopia, catedrático de Sociología en la Universidad Autónoma de Madrid y director académico de la Fundación Ortega-Marañón.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.