Este libro presenta un aspecto del desarrollo del pensamiento social francés desde los inicios de 'L?Année Sociologique' de Émile Durkheim, Marcel Mauss y el puñado de jóvenes estudiosos que los acompañaban, a comienzos del siglo XX, hasta, al inicio de la Segunda Guerra Mundial, el apresurado final...
Ancho:
130
cm
Largo:
200
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Este libro presenta un aspecto del desarrollo del pensamiento social francés desde los inicios de 'L?Année Sociologique' de Émile Durkheim, Marcel Mauss y el puñado de jóvenes estudiosos que los acompañaban, a comienzos del siglo XX, hasta, al inicio de la Segunda Guerra Mundial, el apresurado final del 'Collège de Sociologie', esa insólita aventura en la que participaron Georges Bataille, Roger Caillois y Michel Leiris. Ese aspecto es el del interés por una serie de dualismos, de polaridades asimétricas, en los que un extremo representa lo positivo para los valores dominantes y el otro lo rechazado por estos. "Sagrado/profano" fue el primero de los pares sobre los que se trabajó, al que pronto se añadieron otros como "derecha/ izquierda" o "masculino/ femenino". Por debajo de estas oposiciones subyace una lógica sobre la que este estudio echa luz, en la medida en que conduce a la comprensión de los fenómenos sociales del margen, de la subalternidad.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.