Las cartas en griego de dos reyes georgianos a Felipe II y Felipe IV despertaron la curiosidad del autor por las relaciones de España con el Oriente lejano, plasmada en trabajos sobre Juan de Persia, García de Silva y Figueroa y en los dos tomos de El imperio Luso-español y la Persia Safávida. Fruto...
Dimensions:
240 x 170 x 23 cm
Peso:
740 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Las cartas en griego de dos reyes georgianos a Felipe II y Felipe IV despertaron la curiosidad del autor por las relaciones de España con el Oriente lejano, plasmada en trabajos sobre Juan de Persia, García de Silva y Figueroa y en los dos tomos de El imperio Luso-español y la Persia Safávida. Fruto de todo ello es esta investigación sobre Antonio Sherley, correlato inglés del pícaro español, aunque a un nivel social superior. El autor se sirve ampliamente del Archivo de Simancas y aporta valiosa información del fondo Lerma del Archivo de Loyola y los mss. de la Real Biblioteca. El nutrido índice onomástico-analítico que cierra este libro preludia su necesaria consulta en futuros estudios.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.