«El compromi´s d?una generacio´» e´s el segon llibre del programa d?entrevistes en profunditat (S)avis, eme`s per Televisio´ de Catalunya, amb tretze personatges me´s que han tingut un paper clau en la nostra histo`ria recent. El primer, publicat l?any 2014, portava per ti´tol «(S)avis. Lluny del si...
«El compromi´s d?una generacio´» e´s el segon llibre del programa d?entrevistes en profunditat (S)avis, eme`s per Televisio´ de Catalunya, amb tretze personatges me´s que han tingut un paper clau en la nostra histo`ria recent. El primer, publicat l?any 2014, portava per ti´tol «(S)avis. Lluny del silenci i de la queixa».
En aquesta edicio´, entrevistats per Josep Puigbo´, hi trobem Merce` Boada, Dolors Bramon, Eugeni Bregolat, Josep Maria Bricall, Anna Cabre´, Victo`ria Camps, Francesc Garriga, Jordi Nadal, Salvador Pa`niker, Antoni Pitxot, Arnau Puig, Jordi Savall i Marina Subirats.
Una generacio´ de (S)avis que han sabut fer del seu compromi´s personal, professional i social un exemple per a tots.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.