Jan Fabre (Amberes, 1958) es un artistapolifacético cuyas instalaciones, dibujos, esculturas, películas y performances han viajado por todo el mundo. Jan Fabre es un símbolo: es el artista que convierte en una visión global todo aquello que ve, piensa y oye. El hombre que mide las nubes. El hombre q...
Jan Fabre (Amberes, 1958) es un artistapolifacético cuyas instalaciones, dibujos, esculturas, películas y performances han viajado por todo el mundo. Jan Fabre es un símbolo: es el artista que convierte en una visión global todo aquello que ve, piensa y oye. El hombre que mide las nubes. El hombre que transforma sangre en teatro. Desde los comienzos de su actividad artística se ha visto impulsado por el afán de conocimiento, de creación, de experimentación. En Diario nocturno, Jan Fabre describe ese afán con su propia idiosincrasia: cruda, intrépida y proféticamente. Diario nocturno es un auténtico diario de artista que ofrece una visión única de la manera en que Fabre se ha encontrado a sí mismo.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.