COM PROVOCAR PRENSAMENTS, PREGUNTES I SIGNIFICATSLa interpretació del patrimoni tant cultural com natural és una disciplina nascuda a meitat del segle XX, disposa de nombroses experències pràctiques que n'evidencien la importànci...9788423208579COSTA ARGEMÍ, ENRIC
EL PRINCIPAT DE CATALUNYAJosep Plantí des de l'exili milanès escriu una història de Catalunya que ha romès inèdita fins ara. El llibre aporta l'estudi de l'autor i l'entorn i la transcripció del text.9788423208470ALCOBERRO I PERICAY, AGUS...
El pas del poble jueu a Catalunya visualitzat en mapes des de les primeres referències que en tenim en època romana fins a l'actualitat.9788423208562FORCANO I APARICIO, MANUE...
LA PREPARACIÓ DE LA GUERRA DELS CATALANSA principis del segle XVIII Catalunya mantenia viva una cultura militar que li va permetre d'organitzar un exèrcit propi per a la defensa del país un cop es va produir la retirada ...9788423208548SERRA I SELLARÉS, FRANCES...
La tradició romano-visigòtica de les terres que avui anomenm Catalunya va queda interrompuda per la invasió d'àrabs i berbrs d'inicis del segle VIII. A la vall de l'Ebre si van qud...9788423208531BALAÑÀ I ABADIA, PERE
Catalunya és el país europeu que més documentació va generar en època medieval. Tanmateix, les tensions polítiques i socials han comportat als darreres segles la dispersió de docum...9788423208524SABATÉ I CURULL, FLOCEL
Des de la primera meitat del segle XIX les fàbriques en torn del Ter i les colònies industrials van convertir un món rural en una societat industrial amb noves formes de vida, nous...9788423208494CASAS, PERE / CIRERA, JOR...
MENJAR I VESTIR AL LLARG DEL TEMPSLa indumentària i la gastronomia han evolucionat amb la historia reflectint les necessitats i les possibilitats de cada temps.9788423208500SANTACANA I MESTRE, JOAN ...
GUERRA I FAML’estiu de 1938 ja fa cinc anys que dura l’enfrontament entre carlins i liberals, és un conflicte dinàstic però sobretot es lluita per imposar un model de societat o un altre.9788423208487GARCIA QUERA, ORIOL
El temari del moble a Catalunya és rar en la bibliografia. De fet, ja la mateixa definició de què és un moble pot suscitar dubtes. Així un pot determinar, com fa el «Diccionari» Fa...9788423204113MAINAR, JOSEP
Sin stock - Lo pedimos al editor (de 3 a 7 días)
20,00 €
Autor: MAINAR, JOSEPSin stock - Lo pedimos al editor (de 3 a 7 días)
La Patum de Berga ha estat objecte de diversos estudis; cap d?ells, però, de caire exclusivament històric. Un estudi complert de La Patum ha d?ésser necessàriament multitudinari; c...9788423204533NOGUERA I CANAL, JOSEP
L'any 1890, un nombrós equip de militars trascamà les Guilleries i el Montseny amb la finalitat d'aixecar un plànol de la zona. Totes les experiències i les descobertes del viatge ...9788423206469TARRÉS I TURON, JOSEP / R...
Aquest llibre constitueix el primer volum de la història de la xarxa de tramvies a Barcelona, de la creació de la primera línia (1872) fins al moment culminant de la xarxa, que va ...9788423205110GONZÀLEZ MASIP, ALBERT
Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.
Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.
Personalización
Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.
Análisis
Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.
Marketing
Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.