• BREVÍSSIMA HISTÒRIA DEL TEMPS

    HAWKING, STEPHEN COLUMNA Ref. 9788466406253 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    El 1988 va aparèixer un llibre que canviaria de dalt a baix la nostra concepció de l?Univers, i que es va convertir en un dels més grans best-sellers científics: Història del Temps, de Stepehn Hawking, el geni més gran del segle XX després d?Einstein.
    Ancho: 195 cm Largo: 255 cm Peso: 910 gr
    Disponible sota comanda (de 3 a 7 dies)
    27,00 € 25,65 € 5%
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-664-0625-3
    • Encuadernació : TAPA DURA
    • Data d'edició : 01/11/2005
    • Any d'edició : 2005
    • Idioma : CATALÀ
    • Autors : HAWKING, STEPHEN
    • Traductores : JOU MIRABENT, DAVID
    • Número de pàgines : 208
    • Col·lecció : IDEES
    El 1988 va aparèixer un llibre que canviaria de dalt a baix la nostra concepció de l?Univers, i que es va convertir en un dels més grans best-sellers científics: Història del Temps, de Stepehn Hawking, el geni més gran del segle XX després d?Einstein.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.