El Plan de Estabilización de 1959 supuso la adaptación del régimen franquista a los nuevos vientos que soplaban desde el exterior: apertura comercial, entrada de inversiones de empresas multinacionales e importación de tecnología. La ciencia y la investigación tuvieron una participación subsidiaria ...
Ancho:
140
cm
Largo:
215
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
El Plan de Estabilización de 1959 supuso la adaptación del régimen franquista a los nuevos vientos que soplaban desde el exterior: apertura comercial, entrada de inversiones de empresas multinacionales e importación de tecnología. La ciencia y la investigación tuvieron una participación subsidiaria en aquella transformación. Ni los políticos ni los empresarios consideraron que valiese la pena convertir a España en una economía innovadora y de base tecnológica. La indiferencia hacia el carácter estratégico de la I+D se prolongó hasta la promulgación en 1986 de la Ley de la Ciencia. Sin embargo, aquella medida modernizadora no fue suficiente y tanto la economía como la ciencia españolas permanecen a las puertas del club de países innovadores. Esta obra analiza algunas de las claves de ese proceso. La política científica comenzó su propia transición antes de que el cambio político llegase al país, pero hoy en día todavía persisten lastres que dificultan el necesario salto hacia adelante. Este libro es fruto de la Unidad de Investigación Consolidada de la Junta de Castilla y León Historia de la Industria y los Sistemas de Ciencia y Tecnología (UIC 209, HISCyT).
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.