Este libro, cuidadosamente estructurado, contiene una amplia serie de consejos prácticos para quienes estén interesados en la cinematografía y la creación de cortos, ya sean para proyectarlos en sesiones privadas, en festivales, concursos, en la televisión o en Internet. Desde la planificación inici...
Ancho:
220
cm
Largo:
220
cm
Peso:
490 gr
Esgotat
25,00 €
Descripció
ISBN / EAN :978-84-95376-74-9
Encuadernació :RÚSTICA
Data d'edició :01/02/2011
Any d'edició :2011
Idioma :CASTELLÀ
Autors :PATMORE, CHRIS
Traductores :PUJOL, NÚRIA
Número de pàgines :144
Este libro, cuidadosamente estructurado, contiene una amplia serie de consejos prácticos para quienes estén interesados en la cinematografía y la creación de cortos, ya sean para proyectarlos en sesiones privadas, en festivales, concursos, en la televisión o en Internet. Desde la planificación inicial, pasando por constituir un equipo técnico y escoger un reparto, este libro cubre todos los pasos acerca de cómo hacer una película y ?moverla?.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.