• DON QUIJOTE DE LA MANCHA (SEGUNDA PARTE)

    CERVANTES SAAVEDRA, MIGUEL BIBLIOTECA NUEVA Ref. 9788497425032 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Si el Quijote de 1605 era una novela eminentemente renacentista, en la que la variedad se imponía a la unidad, en 1615 aparece la Segunda parte escrita con un criterio barroco en el que prima la unidad compositiva. Nunca, como ante este volumen, es tan cierta la opinión del crítico Harold Bloom al d...
    Ancho: 135 cm Largo: 210 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    12,00 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-9742-503-2
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 01/01/2005
    • Any d'edició : 2005
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : CERVANTES SAAVEDRA, MIGUEL
    • Número de pàgines : 976
    • Col·lecció : CLASICOS
    • NumeroColeccion : 52
    Si el Quijote de 1605 era una novela eminentemente renacentista, en la que la variedad se imponía a la unidad, en 1615 aparece la Segunda parte escrita con un criterio barroco en el que prima la unidad compositiva. Nunca, como ante este volumen, es tan cierta la opinión del crítico Harold Bloom al decir que Cervantes instruye sobre cómo hablar unos con otros, frente a Shakespeare, cuya creación se basa en el monólogo.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.