Ésta es la historia de un cuadro, en la época de la Revolución Francesa. Se trata del retrato del Ser Supremo, que Robespierre encargó a David. Un cuadro que nunca llegó a pintarse. También es la historia de otra obra, que el artista dejó inacabada: el retrato de Bara, un joven efebo de 13 años que ...
Peso:
250 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Ésta es la historia de un cuadro, en la época de la Revolución Francesa. Se trata del retrato del Ser Supremo, que Robespierre encargó a David. Un cuadro que nunca llegó a pintarse. También es la historia de otra obra, que el artista dejó inacabada: el retrato de Bara, un joven efebo de 13 años que fue mártir de la Revolución. De la inauguración del museo del Louvre a la fiesta del Ser Supremo, de agosto de 1793 hasta la muerte de Robespierre, ésta es también la evocación, escrita y dibujada en veinte lienzos rápidos y también inacabados, del cara a cara entre dos de los actores más importantes de una Revolución demasiado acelerada.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.