Tras muchas batallas y con los poderes menguados, Superman está más débil que nunca. Es el peor momento para que llegue un enemigo que pondrá en jaque al Hombre de Acero aunque cuente con la ayuda de Wonder Woman y de un doble de otra dimensión que lleva mucho tiempo escondido de la opinión pública....
Tras muchas batallas y con los poderes menguados, Superman está más débil que nunca. Es el peor momento para que llegue un enemigo que pondrá en jaque al Hombre de Acero aunque cuente con la ayuda de Wonder Woman y de un doble de otra dimensión que lleva mucho tiempo escondido de la opinión pública.
Los últimos días de Superman recopila el crepúsculo del Hombre de Acero del Nuevo Universo DC en un volumen que incluye la saga al completo además de su epílogo, el especial Superman: Rebirth, y el segundo número anual, inédito, de Superman/Wonder Woman, todo ello a cargo de autores como Peter J. Tomasi (Batman y Robin), Mikel Janín (Batman), Jorge Jiménez (Superhijos) o Doug Mahnke (Green Lantern).
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.