• FILAMENTOS

    URUSHIBARA, YUKI MILKY WAY Ref. 9788494511066 Altres llibres del mateix autor
    Filamentos recopila varias historias ambientadas en ese mundode realismo mágico que caracteriza a los trabajos de YukiUrushibara. Los que bajaban del autobús en el cabo, El gato dellaberinto, El niño de coral, La casa de los fósiles, El hombre sirena,
    Dimensions: 180 x 130 x 118 cm Peso: 290 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    9,00 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-945110-6-6
    • Encuadernació : RÚSTICA
    • Data d'edició : 29/03/2016
    • Any d'edició : 2016
    • Idioma : CASTELLÀ
    • Autors : URUSHIBARA, YUKI
    • Número de pàgines : 224
    Filamentos recopila varias historias ambientadas en ese mundo
    de realismo mágico que caracteriza a los trabajos de Yuki
    Urushibara. Los que bajaban del autobús en el cabo, El gato del
    laberinto, El niño de coral, La casa de los fósiles, El hombre sirena,

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.