Si no fuera ya suficiente intentar sobrevivir a la adolescencia buscando una identidad propia, ahora Xiong Mao debe además protegerse de los siempre malintencionados planes de su hermana y de los enemigos de su madre, Masiko.Este segundo volumen de la trilogía nos muestra un poco más de la relación ...
Ancho:
195
cm
Largo:
275
cm
Peso:
250 gr
Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
Si no fuera ya suficiente intentar sobrevivir a la adolescencia buscando una identidad propia, ahora Xiong Mao debe además protegerse de los siempre malintencionados planes de su hermana y de los enemigos de su madre, Masiko. Este segundo volumen de la trilogía nos muestra un poco más de la relación de Masiko y Xiong Mao, los motivos por los que tuvo que dejarla con su padre y los sentimientos que esto provoca en la adolescente. A diferencia del primer tomo, esta vez la portada también corre a cargo del joven Sourya que sigue imprimiéndole una personalidad propia al gran universo creado por Florent Maudoux.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.