No cal agafar l'avió per conèixer altres països d'Europa! Aquest fantàstic atles amb adhesius farà que els nens i nenes tinguin la sensació que han recorregut tot el continent després de passar les seves pàgines. Els més de 350 adhesius de monuments, animals, vestits típics i altres tradicions que ...
Dimensions:
305 x 238 x 5 cm
Peso:
180 gr
Descatalogat
7,50 €
Descripció
ISBN / EAN :978-1-4749-5551-5
Encuadernació :RÚSTICA
Data d'edició :01/09/2018
Any d'edició :2018
Idioma :CATALÀ
Autors :MELMOTH, JONATHAN
Ilustradores :FITZGERALD, BRIAN
Número de pàgines :44
No cal agafar l'avió per conèixer altres països d'Europa! Aquest fantàstic atles amb adhesius farà que els nens i nenes tinguin la sensació que han recorregut tot el continent després de passar les seves pàgines. Els més de 350 adhesius de monuments, animals, vestits típics i altres tradicions que s’han d’anar enganxant a cada pàgina asseguren l’entreteniment i ajuden a retenir la informació. Per divertir-se explorant i aprenent.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.