Muhammad Ali, nacido Cassius Marcellus Clay, fue uno de los deportistas más influyentes del siglo xx, el mejor boxeador de la historia y el primero en ganar tres veces el título de los pesos pesados. Activista político e ídolo de masas, su figura trascendió el mundo del boxeo al convertirse al islam...
Ancho:
195
cm
Largo:
240
cm
Peso:
250 gr
Esgotat
16,00 €
Descripció
ISBN / EAN :978-84-9065-480-4
Encuadernació :TAPA DURA
Data d'edició :01/10/2018
Any d'edició :2018
Idioma :CASTELLÀ
Autors :SÁNCHEZ VEGARA, Mª ISABEL
Ilustradores :BROSMIND
Número de pàgines :32
Col·lecció :PEQUEÑO Y GRANDE
NumeroColeccion :17
Muhammad Ali, nacido Cassius Marcellus Clay, fue uno de los deportistas más influyentes del siglo xx, el mejor boxeador de la historia y el primero en ganar tres veces el título de los pesos pesados. Activista político e ídolo de masas, su figura trascendió el mundo del boxeo al convertirse al islam, reivindicar los derechos de la comunidad negra y negarse a combatir en la guerra de Vietnam.
Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.
Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.
Personalització
Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.
Anàlisi
Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.
Marketing
Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.