• PETITA HISTÒRIA DE LA VEGUERIA PENEDÈS

    CERVERA, MANEL EDITORIAL MEDITERRANIA Ref. 9788499796253 Altres llibres de la mateixa col·lecció Altres llibres del mateix autor
    Amb la Petita història de la Vegueria Penedès, coneixerem el llarg camí que ha seguit aquest territori per aconseguir la vegueria.
    Ancho: 225 cm Largo: 270 cm Peso: 110 gr
    Sense estoc - El demanem a l'editor (de 3 a 7 dies)
    7,00 €
  • Descripció

    • ISBN / EAN : 978-84-9979-625-3
    • Encuadernació : GRAPAT
    • Data d'edició : 01/04/2019
    • Any d'edició : 2019
    • Idioma : CATALÀ
    • Autors : CERVERA, MANEL
    • Ilustradores : BAYÉS DE LUNA, PILARÍN
    • Número de pàgines : 16
    • Col·lecció : PETITES HISTÒRIES
    • NumeroColeccion : 321
    Amb la Petita història de la Vegueria Penedès, coneixerem el llarg camí que ha seguit aquest territori per aconseguir la vegueria.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.