Tocar el món és un tractat curt i sucós sobre l’art pictòric a través de la llum, una recerca de la bellesa.Deia Picasso que l’art és una mentida que ens permet dir la veritat. L’art ens dona la distància necessària per parlar de la vida i de les coses, ens permet expressar-nos de moltes maneres, in...
Tocar el món és un tractat curt i sucós sobre l’art pictòric a través de la llum, una recerca de la bellesa.
Deia Picasso que l’art és una mentida que ens permet dir la veritat. L’art ens dona la distància necessària per parlar de la vida i de les coses, ens permet expressar-nos de moltes maneres, interpretar la realitat.
El professor Norbert Bibeny aborda aquest assaig sobre la pintura des de posicions allunyades dels tòpics i del criticisme artístic estabert, interrelaciona l’art pictòric amb la filosofia, la literatura o la música, ens apropa a l’ofici de pintar i ens revela de quina manera els grans creadors de la història han intentat tocar el món.
Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.
Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.
Personalización
Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.
Análisis
Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.
Marketing
Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.