Josep Maria de Sagarra va col·laborar regularment a La Publicitat, de 1922 a 1929, amb articles sobre els temes més diversos. Escrits amb un estil àgil i brillant?que podríem qualificar d?impressionista?, i amb un català viu, allunyat de l?artificiositat de molts dels escriptors del seu temps, els a...
Josep Maria de Sagarra va col·laborar regularment a La Publicitat, de 1922 a 1929, amb articles sobre els temes més diversos. Escrits amb un estil àgil i brillant?que podríem qualificar d?impressionista?, i amb un català viu, allunyat de l?artificiositat de molts dels escriptors del seu temps, els articles de Sagarra anaven destinats al lector normal i corrent, poc avesat a llegir en la mateixa llengua que parlava. La varietat temàtica, l?amenitat en el tractament dels continguts, i la naturalitat expressiva, confereixen a l?articulisme sagarrià un interès literari permanent, i el confirmen com un model per a la prosa periodística catalana. El llibre aplega articles no recollits fins avui en volum.
Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.
Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.
Personalización
Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.
Análisis
Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.
Marketing
Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.