Aquest és un llibre que ens parla de ciutat, de cultura i del valor públic de les polítiques culturals pensades i fetes des de la proximitat. Som en un moment de canvi d¿època. Molts dels conceptes i paràmetres amb què ens movíem necessiten canviar. Un dels més evidents és el que expressa el binomi ...
Aquest és un llibre que ens parla de ciutat, de cultura i del valor públic de les polítiques culturals pensades i fetes des de la proximitat. Som en un moment de canvi d¿època. Molts dels conceptes i paràmetres amb què ens movíem necessiten canviar. Un dels més evidents és el que expressa el binomi públic-privat. Habitualment s¿ha confós públic amb "estatal" o institucional, i privat amb mercantil. En el llibre es pot constatar que això ja no és del tot cert. Hi ha entitats, grups i persones que reclamen que la seva feina cultural i social es desenvolupa a l¿esfera pública, i no per això són "institucionals". I tampoc se senten "mercat", ja que volen contribuir a la igualtat i la cohesió social des de lògiques no mercantils.
Aquest llibre aplega els conceptes i experiències més destacables del que és la realitat cultural, política i social d¿un sector d¿intervenció que reivindica el seu paper de connector entre dinàmiques socials i intervenció cultural. Velles i noves organitzacions, xarxes socials i dinàmiques molt concretes es combinen, mostrant un univers molt present però poc visible que fa de Barcelona un gran espai de xarxes i d¿interaccions que aquesta obra pretén contribuir a donar conèixer i valorar. ¿Com contribueixen a la reconfiguració de l¿espai públic? ¿Proximitat i acció social és contradictori amb excellència? Aquestes són algunes de les preguntes que el llibre vol ajudar a respondre.
Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.
Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.
Personalización
Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.
Análisis
Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.
Marketing
Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.