La irrupció dels anomenats ajuntaments pel canvi van ser lagran novetat en les eleccions municipals de 2015, amb unescandidatures ciutadanes farcides d'activistes provinents demolts i diversos moviments socials que van decidir el pas ala política institucional. Unes candidatures d'àmbit municipalque...
La irrupció dels anomenats ajuntaments pel canvi van ser la gran novetat en les eleccions municipals de 2015, amb unes candidatures ciutadanes farcides d'activistes provinents de molts i diversos moviments socials que van decidir el pas a la política institucional. Unes candidatures d'àmbit municipal que amb diferents coalicions van aconseguir les principals alcaldies del país, generant un torrent d'expectatives en relació a la necessària transformació d'una política que passava per hores baixes. A les portes d'una nova convocatòria d'eleccions municipals, és l'hora de fer balanç: Com els ha anat? Han sigut capaces d'impulsar polítiques públiques del be comú? Quin han estat els principals entrebancs? Han dignificat la política? En definitiva, han pogut complir amb les expectatives creades? Les eleccions ens indicaran el grau de satisfacció de la ciutadania. Mentrestant, en aquest llibre hi podreu trobar el primer tast.
Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.
Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.
Personalización
Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.
Análisis
Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.
Marketing
Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.