El periodisme va fracassar estrepitosament l'11-M, incapaç de buscar una veritat pròpia al marge de les versions oficials. Per què es va generar aquell dia un acord total entre el poder i els mitjans de comunicació? Per què la gent va haver de buscar respostes fores dels canals habituals? Una setman...
El periodisme va fracassar estrepitosament l'11-M, incapaç de buscar una veritat pròpia al marge de les versions oficials. Per què es va generar aquell dia un acord total entre el poder i els mitjans de comunicació? Per què la gent va haver de buscar respostes fores dels canals habituals? Una setmana després dels sagnants atemptats de Madrid, els periodistes Vicent Partal, director de Vilaweb, i Martxelo Otamendi, director del diari basc Berria, i abans d'Egunkaria, es va reunir per parlar de l'11-M i de les conseqüències polítiques, socials i mediàtiques d'aquells dies en què vam viure enganxats a la informació. El llibre que teniu a les mans és una lliçó d'honestedat professional i de bon ofici, així com una reflexió profunda i necessària sobre les relacions entre el poder, el periodisme i la societat.
Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.
Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.
Personalización
Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.
Análisis
Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.
Marketing
Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.