Gràcies a Optimisme global ens adonarem que mai no havíem tingut tantes possibilitats de ser feliços com avui en dia L'optimisme global es basa en una constatació irrefutable: fins ara l'evolució del món i de l'ésser humà ha estat sempre positiva. És a dir, vivim en un món cada vegada millor i només...
Gràcies a Optimisme global ens adonarem que mai no havíem tingut tantes possibilitats de ser feliços com avui en dia L'optimisme global es basa en una constatació irrefutable: fins ara l'evolució del món i de l'ésser humà ha estat sempre positiva. És a dir, vivim en un món cada vegada millor i només cal enfocar la realitat des d'una perspectiva correcta i àmplia, que ens proporcioni la dimensió adequada als problemes. I és que el futur de l'ésser humà no és tan dramàtic com es diu, sinó tot el contrari. Eduard Biosca ha dedicat tota la vida a discutir amb els pessimistes i ha recopilat 100 arguments per rebatre'ls, per tenir esperança en els humans i per ser més feliços amb els altres i amb nosaltres mateixos. «La meva definició de felicitat -ens diu- es podria resumir en poc més de vint paraules: és el sentiment de plaer que experimentes quan et trobes bé amb tu mateix i amb la vida. I n'ets conscient.» «L'optimista no és el que veu el got mig ple, sinó el que s'adona que s'està omplint.»
Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.
Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.
Personalización
Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.
Análisis
Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.
Marketing
Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.