Aquest volum aplega, en la cèlebre traducció poètica que en va fer Carles Riba, els sis últims cants de l’Odissea -on es narra la venjança d’Ulisses contra els pretendents i el seu emotiu retrobament amb Penèlope després de vint anys de separació-. El text reproduït és el de l’edició d’Alpha de 1953...
Aquest volum aplega, en la cèlebre traducció poètica que en va fer Carles Riba, els sis últims cants de l’Odissea -on es narra la venjança d’Ulisses contra els pretendents i el seu emotiu retrobament amb Penèlope després de vint anys de separació-. El text reproduït és el de l’edició d’Alpha de 1953, l’última controlada directament pel poeta, al qual s’han afegit les escasses correccions que el mateix traductor va anotar en un exemplar particular seu i en unes proves de tiratge no enquadernades, que actualment es troben a l’Arxiu Nacional de Catalunya. L’edició ha estat completada amb el text homèric en grec, establert segons els criteris filològics moderns, i les habituals notes de la FBM. Amb aquest volum es completa la primera edició bilingüe i anotada de l’Odissea d’Homer amb la traducció en vers de Carles Riba.
Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.
Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.
Personalización
Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.
Análisis
Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.
Marketing
Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.