«Si pensem sobre l'electricitat, la podem entendre millor; però quan pensem sobre com pensem, sembla que ens entenem millor a nosaltres mateixos.» «Hauríem de mantenir la ment oberta, sense pensar que ja ho sabem tot només perquè hem esbrinat unes quantes regles de pensament.» L'Aris, l'Elisa i els ...
«Si pensem sobre l'electricitat, la podem entendre millor; però quan pensem sobre com pensem, sembla que ens entenem millor a nosaltres mateixos.» «Hauríem de mantenir la ment oberta, sense pensar que ja ho sabem tot només perquè hem esbrinat unes quantes regles de pensament.» L'Aris, l'Elisa i els seus companys d'institut exploren el món i a si mateixos des de la mirada d'adolescents. Amb la curiositat i la passió pròpies de la seva edat, ens conviden a entrar en la reflexió filosòfica. La descoberta de l'Aristòtil Mas és el primer llibre que va escriure Matthew Lipman, creador del projecte Philosophy for Children (Filosofia 3/18). Juntament amb Recerca filosòfica, guia didàctica per al professorat, conforma un programa adreçat a estudiants d'onze a tretze anys per treballar la lògica.
Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.
Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.
Personalización
Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.
Análisis
Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.
Marketing
Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.