Plossu arriba a Barcelona amb tren, a l?estació de França. En fotografia l?interior, amb un bell clarobscur; capta també el paisatge que veu des del tren, el seu mitjà de transport preferit, sense saber que aquestes imatges (preses durant els viatges per França, Itàlia, Espanya, Portugal o l?Índia) ...
Plossu arriba a Barcelona amb tren, a l?estació de França. En fotografia l?interior, amb un bell clarobscur; capta també el paisatge que veu des del tren, el seu mitjà de transport preferit, sense saber que aquestes imatges (preses durant els viatges per França, Itàlia, Espanya, Portugal o l?Índia) constituiran a l?últim, amb el pas dels anys, una part no gens menyspreable de la seva obra.
Bernard Plossu va tornar de l?estada a Barcelona amb tretze rodets de pel·lícula de 35 mil·límetres, però només n?ensenyarà un clixé?
La selecció de 64 fotografies del viatge a Barcelona del 1974, que no es van positivar fins al 2011, apareix ara com l?element absent per comprendre l?obra espanyola de Bernard Plossu, com una peça important del trencaclosques, que dóna coherència al conjunt.
Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.
Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.
Personalización
Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.
Análisis
Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.
Marketing
Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.