Pot dir-se que fa només uns quants anys que la història del transport públic de Barcelona comença a prendre cos i avui el tema del transport urbà té una representació bibliogràfica semblant a la d'altres ciutats europees. Potser les causes d'aquest retard són la gran dispersió documental i les pèrdu...
Ancho:
170
cm
Largo:
240
cm
Peso:
250 gr
Agotado
19,00 €
Descripción
ISBN / EAN :978-84-232-0711-4
Encuadernación :RÚSTICA
Fecha de edición :17/12/2007
Año de edicion :0
Idioma :CATALÀ
Autores :GONZALEZ MASIP, A.
Número de páginas :192
Colección :CAMÍ RAL
NumeroColeccion :27
Pot dir-se que fa només uns quants anys que la història del transport públic de Barcelona comença a prendre cos i avui el tema del transport urbà té una representació bibliogràfica semblant a la d'altres ciutats europees. Potser les causes d'aquest retard són la gran dispersió documental i les pèrdues irreparables d'alguns arxius per causes diverses. No és estrany, doncs, que la recerca sigui difícil i que, sovint, el que s'hagi fet hagi estat repetir tòpics o copiar informacions precedents, a vegades sense prou base documental. L'anàlisi de la xarxa d'autobusos de la ciutat de Barcelona i de les línies suburbanes és un treball d'investigació en curs. És evident que hom hi trobarà punts foscos, lògic resultat de la manca d'informació sobre aspectes puntuals o de versions contradictòries. Això no obstant, el resultat és ja encoratjador i permet editar un estudi satisfactori del conjunt d'empreses que es dedicaren a explotar línies d'autobusos a Barcelona i la seva àrea entre 1905 i 1939.
Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.
Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.
Personalización
Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.
Análisis
Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.
Marketing
Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.