Cambridge English for Human Resources is the definitive course for learners who need to use English in a human resources environment. Cambridge English for Human Resources covers a wide range of topics of concern to Human Resources and Personnel Development, from the essentials of resourcing and ou...
Cambridge English for Human Resources is the definitive course for learners who need to use English in a human resources environment. Cambridge English for Human Resources covers a wide range of topics of concern to Human Resources and Personnel Development, from the essentials of resourcing and outsourcing through to strategic HR. The ten standalone units allow learners to focus on the areas most important to them. As well as teaching the specialist vocabulary and theory of HR, the course develops job-specific skills such as coaching, appraisal systems and managing conflict. The complete listening material is included in the Audio CD. The course requires no specialist Human Resources knowledge on the part of the teacher as free teacher's notes are available online.
Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.
Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.
Personalización
Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.
Análisis
Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.
Marketing
Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.