Cambridge English for Job-hunting is designed to develop the specialist English language knowledge and communication skills that job-seekers need to apply for and secure jobs. Ideal for both working professionals and those new to the world of employment, the course comprises six standalone units ...
Cambridge English for Job-hunting is designed to develop the specialist English language knowledge and communication skills that job-seekers need to apply for and secure jobs. Ideal for both working professionals and those new to the world of employment, the course comprises six standalone units covering core areas such as CV preparation, cover letter writing, and answering interview questions. Authentic materials such as genuine CVs and cover letters give learners practical experience in understanding and preparing vital documents. The course also offers valuable advice to help improve job-hunters' confidence, including help with difficult interview questions and how to present yourself effectively.
Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.
Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.
Personalización
Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.
Análisis
Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.
Marketing
Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.