Understand and be understood in English with the best-selling English Pronunciation in Use. This book, with over four hours of free downloadable audio, includes 60 units of explanations, examples, practice exercises and answers for advanced level (C1-C2) learners of English. You will become confiden...
Understand and be understood in English with the best-selling English Pronunciation in Use. This book, with over four hours of free downloadable audio, includes 60 units of explanations, examples, practice exercises and answers for advanced level (C1-C2) learners of English. You will become confident with all areas of English pronunciation, including individual sounds, word stress, connected speech and intonation, and can practise with simple 'listen and repeat' activities, modelled with a British English accent. Inside the book is a code for the free audio, along with clear instructions for downloading from the cambridge.org website. Perfect for both self-study and classroom activities.
Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.
Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.
Personalización
Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.
Análisis
Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.
Marketing
Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.