Exploring Spoken English is a practical guide to the features of natural spoken English, designed for teachers and advanced learners of English for use in groups and for self-study. The material consists of 20 varied extracts of authentic spoken English drawn from the Cambridge University Press and ...
Exploring Spoken English is a practical guide to the features of natural spoken English, designed for teachers and advanced learners of English for use in groups and for self-study. The material consists of 20 varied extracts of authentic spoken English drawn from the Cambridge University Press and University of Nottingham corpus of spoken English. All the extracts are on an accompanying Audio CDs. Each unit contains an activity for the reader and a line-by-line commentary offering new insights into grammar, vocabulary and discourse patterns in the text. The accompanying CDs contain all the extracts, some re-recorded for the purposes of clarity.
Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.
Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.
Personalización
Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.
Análisis
Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.
Marketing
Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.