Aquest llibre està pensat per assignatures d’introducció a l’estadística en graus en administració i direcció d’empreses, economia, gestió pública, comptabilitat i finances, màrqueting, recursos humans i camps afins. Per la pròpia organització d’alguns graus, s’ha presentat continguts directament ap...
Aquest llibre està pensat per assignatures d’introducció a l’estadística en graus en administració i direcció d’empreses, economia, gestió pública, comptabilitat i finances, màrqueting, recursos humans i camps afins. Per la pròpia organització d’alguns graus, s’ha presentat continguts directament aplicables i relacionats amb la pràctica professional dels futurs graduats, com ara intervals de confiança, contrastos d’hipòtesi, i regressió. Per a altres graus, en tant que la introducció a l’estadística serveix de base a futurs continguts, els autors han presentat continguts fonamentals de teoria de la probabilitat, variables aleatòries i mostreig.\n El llibre es centra en els temes fonamentals que afegeixen valor a la formació estadística de l’estudiant, i, sobretot, els mostra d’una altra manera, combinant el raonament deductiu amb l’inductiu i, fins i tot, amb l’intuïtiu. També fa un ús moderat de fórmules i demostracions i sempre amb una explicació prou extensa de la lògica i els conceptes que amaguen. Això no vol dir que els temes es tractin amb superficialitat: en aquest llibre s’hi troben explicades amb molt de detall les condicions d’aplicació i la interpretació de cada tècnica. L’estudiant no només aprendrà a fer inferències estadístiques correctes sinó també a llegir-les críticament.\n \n \n
Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.
Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.
Personalización
Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.
Análisis
Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.
Marketing
Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.