La noció del tràgic s’ha anat articulant al llarg de la història en un procés continuat que, des de les tragèdies representades a Atenes al segle v a. C. fins a l’actualitat, ha recorregut camins molt variats. Aplicant una metodologia filològica a l’anàlisi tant dels textos antics com dels posterior...
La noció del tràgic s’ha anat articulant al llarg de la història en un procés continuat que, des de les tragèdies representades a Atenes al segle v a. C. fins a l’actualitat, ha recorregut camins molt variats. Aplicant una metodologia filològica a l’anàlisi tant dels textos antics com dels posteriors, les contribucions reunides a Tragèdia i articulacions del tràgic estudien aquesta evolució en els àmbits de la creació literària i cinematogràfica, la traducció, la interpretació dels mites i la filosofia, entre d’altres. Aquesta obra col·lectiva aporta noves aproximacions als grans problemes plantejats per la tragèdia, com ara el conflicte entre la llibertat de l’individu i la necessitat del destí, qüestions que no han deixat mai de tenir vigència i que encara avui ens interroguen.
Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.
Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.
Personalización
Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.
Análisis
Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.
Marketing
Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.